Producenci

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty towaru.


Wszelkie reklamacje na wady ukryte produktu należy składać do firmy BOBOLAND Mariusz Majchrzak lub bezpośrednio do producenta lub importera zakupionego towaru wg dołączonych do niektórych produktów kart gwarancyjnych.
Składana reklamacja musi zawierać: dane Nabywcy, nazwę reklamowanego produktu, kopię paragonu lub  faktury zakupu oraz możliwie jak najdokładniejszy opis usterki.
Należy wówczas wypełnić i przesłać do firmy zgłoszenie reklamacyjne

Klient może zrezygnować z towaru zakupionego drogą internetową bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenia i dostarczenie go do firmy Boboland Mariusz H. Majchrzak w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Razem ze zwracanym produktem należy przesłać oryginalny dowód zakupu (paragon lub faktura).
Należy wówczas wypełnić i przesłać do firmy oświadczenie o odstępieniu od umowy 

Nasz adres e-mail: boboland@boboland.pl.

Zwrot towaru należy kierować na adres:
BOBOLAND
ul. Baczyńskiego 117
05-520 Parcela

Klient odstępujący od umowy sprzedaży ponosi tylko bezpośrednie koszty przesyłki produktu do Boboland Mariusz Majchrzak.

Gwarantujemy zwrot wartości produktu przekazem pocztowym lub przelewem na wskazany przez Klienta numer konta bankowego. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. 

 

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Produkt dnia

Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:bf4c97319f9736a690556a8ee76d6dc9#0}
Sklep internetowy od home.pl